1 Ağustos 2011 Pazartesi

Başlarken…

Facebook, Twitter vs derken gelinmiş bir noktadır blog işi… Yazmakla bitmeyen ve sınırlandırılmış karakter limitlerine sığmayan bir hayat varken herkesin cebinde, neden yazmayalım ki?

Konuşurken herkesin dertlerini anlayabiliyorsam, ben yazarken de okuyanlar beni anlayabilir belki... Hem eğlenceli de biri sayılabilirim bazen.

Yaşamı ortalama 70 yıl sayarsak, yaş ve enerji eğrisinin tepe noktasına çok ama çok yaklaşmış biriyim. Herkesle bir çok ortak noktam var ve hiç kimseye benzemeyen düşüncelerim…

Öyle kendimi sanat, müzik, spor, seyahat gibi katagorize yazılar yazarken de düşünemiyorum doğrusu. Herkes gibi her şeyi yapmak istiyorum. Bir sürü kararlar alıyorum ve herkes gibi yaklaşık % 70’inden vazgeçiyorum. Eee, tabi biraz da İkizler burcunun maymun iştahlılığı ile birleşince ortaya karışık, yanar-döner yazılar bekleyin benden J

Kim bilir… Belki de hiçbirini yapmadan bu blog işini de başka bir şey ile ikame ediveririm…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder