3 Ocak 2012 Salı

Ey 2012…Top Sende!!!

Cep telefonum susmak bilmedi. Kimilerinden saygı dolu mesajlar: “2012 yılı zatıâlinize mutluluklar bahşetsin.” Kimileri yakın dostlar: “2012 sana önce sağlık versin. Ondan sonra da bol paralı, karizmatik bir sevgili...” Ofiste gelen giden yılbaşı tebrik kartları havalarda uçuşuyor. Özetle herkes 2012’den çok şey bekliyor. Amanın da yeni yılda başımızdan aşağı para yağsın… Öyle sağlıklı olalım, öyle sağlıklı olalım ki ilaç sektörü çöksün, doktorlar aç kalsın… Huzur içinde kalalım inşallah… Beni üzen, sürüm sürüm sürünsün; çok üzerse ölsün… Ziv ziv ziv…. J
Benim ilk lafım 2011’e…
Ey 2011! İyi ki vardın, iyi ki geldin. Az sıkıntı çekmedim. Ama netice itibariyle, bi bakıyorum ki, güzel geçmişsin yahu… 100’den fazla yeni arkadaşım olmuş. Dünya üzerinde bir sürü yeni şehir görmüşüm. Galon galon içki içmişim, kazan kazan yemek yemişim… Paralar kazanmışım, paralar harcamışım… Hayatımda daha önce hiç yapmadığım şeyleri yapmışım… Bence hiiiççç de fena değil bilanço… Aferin sana 2011!!! Sana hakkım helal olsun… Sağlıcakla git J
Gelelim 2012’yeeeee…
Valla ne diyim… Hayatımda ilk defa, sonunu görüp görmeyeceğimiz meçhul bir yıla giriyoruz. Malumunuz Maya takvimi zırvaları... Her ne kadar inanmıyorum falan desem de içimdeki o domestik, kara cahil ses başlıyor fısıldamaya: “Ya doğruysa!!! Evlerden ırak… Ya hakkaten kıyamet kopacaksa…(tık tık tık – tahtalara vurma sesi eşliğinde).”
Bu durumda iki tip marjinal tavır bekliyorum: Birincisi, yarın ölecek gibi kendini dine, tasavvufa verip “Allah Allah” diyecek olanlar… İkincisi de hiç ölmeyecek gibi dünya nimetlerinin dibine vuracak olan “Yallah Yallah”cılar… Sanırım ben ve benim gibiler de son güne kadar hiçbir şey olmayacak gibi davranacak. Ve gerçekten o son gün, 2012 yılının sonunda gerçekleşirse, en son feryadımız “Tühhh yaaa.. Keşke şunu da yapsaydım” olacak J
Neyse şekerler… Boşverin bunları. Nasıl olsa bir gün hepimiz ölücezzz. Hem kıyamete tanıklık edersek, bizden önce dünya üzerinde yaşamış 70 milyar insandan bi farkımız olacak. Sezon finali, bilete dahil!!! Süppperrrr kampanya J
Bunun dışında, geleneksel olarak 2012’den isteklerime gelinceeee… Ben tüm kartlarımı “sağlık” için oynuyorum. Alâeddin’in Cini’nden, Noel Baba’dan ve diğer tüm hazretlerden tek dilek hakkım varsa, “kendim ve sevdiklerim için sağlık” diliyorum… Sevgili yeni yıl, sen bana sağlığımı ver; ben gerisini hallederim J
Onun dışında ben spesifik hiçbir şey dilemiyorum. 2012’den beklenti yapmayayım ki her şey sürpriz olsun J
Yeni yılda, hiç katakulliye düşmemeniz dileklerimle iyi seneler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder