19 Aralık 2011 Pazartesi

Analiz Edesim Geldi… İki Çift De Lafım Var…

Yaklaşık 5,5 aydır, şu sanal alemde katakulli çevirip duruyorum. Reyting kaygım olmadan başladım bu bloggerlığa… Ama gözünü sevdiğimin blogspotu… Öyle istatistikler veriyor ki, kendimi ara ara “Amanın da kimler kimler okumuş beni bu hafta?” şeklinde rakamlarla, grafiklerle oynaşırken buluyorum…

Nasıl yazıyorum?
Valla salonda… Işıklar loş... Genelde masada… Bol sigaralı ve de kimi zaman alkol destekli yazıyorum… Beni bilen bilir. Benim evimdeki o koca 106 ekran TV hiçççç açılmaz; dekor o zaten.J Dolayısıyla müzik destekli yazıyorum; her türünden her deminden hem de…

Fark ettim ki, komik yazılarımı sinirliyken yazıyorum. Yazıp yazıp, salak gibi gülüyorum. Sinirim geçiyor, omuzlarımdaki gerginlik azalıyor. Duygusala bağlayınca da öteki yazılarımı yazıyorum. Eğer, neşe-böceği modumdaysam da blog mlog yazmıyorum, havama bakıyorum... Sadece birkaç neşeli anımda, kendi kendimi “Ohhaa lann!!! Hakkaten blog sahibi bir kişiliğim.” diye gururlanırken gördüm aynada J. Olur öyle şuursuz anlar… Bünyede kötü durmuyor ama J

Katakulliyi kimler okuyor?
Öncelikle, her Türk ebeveyni gibi ilk ve en sıkı takipçilerim, annemle babam. Bu durum, bazen kendimi okul müsameresinde gibi hissetmeme yol açsa da seviyorum onların beni okumalarını. Babam genelde yorum yapmaz; ama annem müdahaleci hatun!!! Komik yazınca beğeniyor… Depresife bağlamışsam ya da yazım o kadar da komik değilse “Yeni yazıların baştakilerin tadını vermiyor.” falan diyor. Anne!!! Acı gerçeği kabullen, ben mizah yazarı değilim ki… Kafama göre takılıyorum işte J

Gelelim rakamlarla gerçeklere… Şu ana kadar Türkiye’den toplam 1058 takipçim olmuş. Ne yalan söyleyeyim, ben bu kadar beklemiyordum. Blogspotun yalancısıyım ben de J Ama beni asıl şaşırtan yurtdışından takipçiler. ABD’deki 31 kişinin birini biliyorum. Benim, daha blog yazmakla işim olmadığı zamanlarda takipçisi olduğum ve de sonrasında büyük şans eseri tanıştığım, canım arkadaşım Brüksel Lahanası. (http://bruksellahanasi.blogspot.com/) Ben bloggerlığı ondan öğrendim, öğreniyorum... Ama diğer 30 kişi kim??? Hadi, Almanya zaten yarı Türk diyorum. Ama mesela, Latvia’dan ve Danimarka’dan takip eden kişileri çok merak ediyorum yaaa… Zaten epi topu 5 kişiler. Valla, söz veriyorum, Türkiye’ye gelirlerse ellerimle kek, börek yapıcam onlara… Ama Azerbaycan üzüyor beni. Sadece 2 kişi mi yahu??? Yapmayın böyle!!! Şunun şurasında, dil kardeşiyiz J


Bi de blogspotun verdiği başka bir istatistik grubu var ki beni benden alıyor. Neymişşş??? İşletim Sistemlerine Göre Rakamlar!!! Bakıyorum, % 88 Windows kullanarak, %5 iPhone kullanarak okumuş beni. Ne işime yarıyor bu bilgi??? En fazla “Şu yakışıklı çocuğun beni okuyor olma ihtimali %95’ten fazla olamaz, çünkü iPhone’u yok” gibisinden geri zekalı bir sonuca varabilirim.J

Hele bir de tarayıcılara göre istatistikler var ki… Akıllara ziyan… Vallahi sözüm blogspotçulara… Boşuna emek harcamayın benim için. Bana ne, okuyan Chrome mu kullanmış, Explorer mı? Firefox kullanıcıları benim gözümde daha karizmatik değil ki!!!

Kimliğim gizli diye orda burada açıklamıyorum güya... Ama arkadaş çevremden bilenler var Katakulli Perisi’nin ben olduğumu... Bazılarına da ara ara “Okuyo musun yazdıklarımı?” diye soruyorum… Daha doğrusu soruyordum… Bi tanesi öyle bir cevap verdi ki artık sormuyorum... “Okumuyorum.. Ben sınav olmıycaaam şeyi okumam!” dedi. İçimden “Ohaaa!!” dedim ama yapacak bişey yok. O kadar kültür, kişisel gelişim ziv ziv ziv konuları ile sarmalanmış, ama sınav olmıycaksa okumuyormuş!!! (Okumuyor ya şimdi… Rahat rahat yazıyorum şu an JJJ) Dedim ki, ya bu adam hakikaten Tan gazetesi kapatıldıktan sonra “Türk basını bitti” diyebilecek kadar yoz biri… Ya da benim yazdıklarımdan zerre zevk almayan (ki bunu çok doğal karşılardım), ama bunu benin yüzüne söyleyemeyecek kadar ezik… Amaaan her ikisinde de çiz üstünü gitsin. O gün kendime geldim… Sormuyorum artık!!!

Haaa!!! Bir de yazılarımı e-posta yoluyla takip edenlere bişey diycem… Hani şimdi siz yazıları e-postadan okuyorsunuz ya… Ben baktım… E-postaya gelen yazılarda, resimler tam çıkmıyor. Ama ben o resimleri seçmek ya da çizmek için de saatlerimi harcıyorum!!! Yazık değil mi emeğime!!! (Artiz kaprisi yaptığımı fark ederek hemen, minnoş kedicik bakışlarıma geri dönüyorum burda J) Ne olur yazı çıkınca blog sayfasındaki tasarımıma da bakınnnn... Lütfen amaaa J Valla çok mutlu olurummmm J J J

Blog niçin yazılır?
Sanat sanat içindir…
Yok yok…
Sanat halk içindir…
Yemişim hepsini…
Blog benim kendim içindir!!!

2 yorum:

  1. Ahahaha, ben ama bakiyorum ciddi ciddi isletim sistemlerine.. Kisilik analizi cikarmaya pek merakliyim:D

    "On the right path, you are" diye yazasim geldi bir de !! Dogru yoldasin cekirge :P Aferİm, aferim... (Atift bulununca oyle birden bloglarin Yoda'si sandim kendimi.. 5 dakikaya gecer)

    YanıtlaSil