1 Ocak 2013 Salı

Mayalara Sesleniyorum: Mezarınızda Dönün Durun İnşallah

Gelmiiiiş geçmişler olsun şekerler. 21 Aralık Maya Kıyameti’ni de alametsiz, kıyametsiz atlattık. Daha da bize bişeycikler olmaz.. Ama itiraf etmem gerek.. Hani böyle, pozitif bilim insanı falan geçinirim, eller havaya hoppidi hop hop gezer tozarım, fala falcıya prim vermem (ara sıra baktırırım o ayrı!)… Bildiğiniz, batıl karşıtı bi hatunum.. Hatta, geçen sene, yeni yıl için yazdığım yazımda bi de güzel dalgamı geçmişim Maya kıyameti ile (Bkz. http://katakulliperisi.blogspot.com/2012/01/ey-2012top-sende.html).

Ama 20 Aralık günü, düştü içime bi korku!!! Yahu, kesin kopacak kıyamet.. Hissediyorum.. Dedim, tamam, yatıcaz.. Ama kalkmıycazzz.. Ya da daha kötüsü kalkıcaz ama Hollywood filmlerinin en efektlisinden bir sahneyle “Allahım sana geliyorum!!” diye filmi koparıcaz! Annecimi, babacımı aradım, helalleştim falan. İsa’nın Son Yemeği hesabı, o gece kendimi bir İtalyan restoranına attım.. Yedim Allah, yedim.. Öyle bi yemişim ki, şiştim de şiştim. Kendi kendime dedim ki “Katakulli, Allah belanı vermesin! Olur da yarın kıyamet koparsa tüm beşer hep beraber öleceksiniz. Ama eğer kıyamet kopmazsa o kadar çok yemek yedin ki.. Herkes kalacak, sen öleceksin mide fesadından…”
Neyse ki benim mide de (mide değil de işkembe desem yeridir) azmetti, hazmetti J 21 Aralık’ta kıyamet de kopmadı. Yırttık hep beraber sizin anlayacağınız. Artık süper bilinç mi uyanır, foton çağı mı başlar bilemem. Yokluyorum kendimi… Yok anacım, bende bi değişiklik yok!! Yine süperim, yine ayrı bir harikayım!!! Yani, eğer diğer insanların süper bilinci açıldıysa, olsa olsa benim zeka seviyeme gelmişlerdir ki bu da insanlık için büyük adım doğrusu J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder