27 Haziran 2012 Çarşamba

İlk Yarı Bitti… Durum: 0 – 0


Evet, sayın seyirciler… İlk yarı sona erdi… Durum 0 – 0… Oldukça heyecanlı bir ilk yarıydı… İlk devrede, her iki taraf da elinden geleni yaptı… Maçın ilk başlarındaki durağanlık, yerini kıran kırana bir mücadeleye bıraktı… Her iki tarafın da güçlü ataklarıyla renklendi ilk devre… İlk yarı boyunca sarı kartlar havada uçuştu adeta… Tek bir kırmızı kartla biten ilk devrede, yer yer zeminden kaynaklanan sakatlanmalar yaşandı… İkinci yarı daha da hareketli geçecekmiş gibi görünüyor… Tribünler den yükselen tezahüratlar da sahanın ateşini körüklüyor zaten… Heyecanla bekliyoruz ikinci devreyi…
  
35 yaşıma girdiğim bu günlerde ilk yarıyı devirmenin garip duyguları içerisindeyim. 35’inde bir kadın olarak, adım adım 40’a yaklaştığıma mı yanayım, yoksa bunca debdebeden sonra 35’ini görebildiğim için şükür mü edeyim bilemiyorum…

İştahsız bir çocuk gibiyim, o kesin!!! Tabağımdaki 35 yaş yemeğini değil yiyesim, tadına bakasım bile yok… Ama maalesef “Yemiceeeemmm işteeee…” diye ağlamak için ağzımı açtığımda, ilk kaşığı ağzıma tıktılar bile!!!


Bi kere 25’imde neysem, 35’imde de değişen hiçbir şey yok!!!

O zaman da rejim yapıyordum.. Hâla kalori hesabındayım.. Ve halen tüm rejimlerim, bira-patatesi görünce buhar olup uçuyor L


25’imde de yalnız yaşıyordum… Şimdi de…

Şimdi de iki kız bir araya gelince, önce oğlanların dedikodusunu yapıyorum.. Sonra bi kızı çekiştiriyorum… Ve yıllardır her muhabbet, “Amaaaann şekerim bize ne!!!” şeklinde sonlanıyor… (Bize neydi de sabahtan beri ne anlatıyosun dedikoducu!!!)

Her hafta sonu, eller havaya modundaydım 25’imdeyken… “Gençsin.. İçin kaynıyor.. Ondandır…” derlerdi o zaman.. Şimdi hafta içi akşamlarda da bir gerdan kırasım var…

Halen gözaltı torbalarım yok… Cildim buruşmamış… Üniversitedeki kotuma halen sığabiliyorum… Halen bazı erkek arkadaşlarımın en yakın dert ortağıyım… vs.. vs.. vs..

Tamam, itiraf etmem gereken şeyler de var. Ofiste “Blue Jean diye bi dergi vardı hatırlar mısınız?” diye sorulduğunda, hatırlıyorum… Hatırlıyorum da salak gibi ortaya atlamıyorum “Ayyy eveeeettt…” diye.

Uzun lafın kısası, ben kendimi öyle 35’lik bi hatun gibi hissetmiyorum. O his nasıl bir his onu da bilmiyorum ama hissetmiyorum işte!!!

Madem 35 kaçınılmaz, zevk almaya bakmak lazım… Ben ikinci yarıdan çok umutluyum çooooookkkk J J J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder