20 Şubat 2012 Pazartesi

Cesurum ve Bununla Gurur Duyuyorum…

30 küsur yaşındayım… Hayatımı “Tam da düzenine oturttum.” dediğim bir zamanda, bundan yıllar önce, her şeyim alt üst oldu. Aşk, para, sağlık… Hepsi yerle yeksan oldu bir anda… Işıldayan sırça köşküm tuzla buz... Bir insanın hayallerinin yıkılması çok zordur… Ama en zoru, gerçeklerinin yıkılmasıdır… Bunu çok acı şekillerde tecrübe ettim…

Ama hayat, hiçççç bırakmadı beni J Kapanan yollarıma hep yan kapılar açtı… Tam da “Bitti” dediğim her noktada, yeni başlangıçlar olduğunu gösterdi bana…

Ben de hayatın, üzerimdeki emeğini hiççç boşa çıkarmadım… En başıboş anlarımda, hiç bırakmadım ipleri… Ve her seferinde de cesur ve radikal kararlar aldım… Ardıma bile bakmadan… Vazgeçebildiğim sürece, hep daha iyileri sunuldu…

Ve cesaretle bitirdiğim her şeyin ardından, yine cesaretle bir yenisine başladım. Aldığım her cesur karar, beni daha huzurlu kılmadı belki… Ama hep daha “mutlu” oldum… Hiçbir şey elde edemesem de “yapabildiğim” ve “yapmaya cesaret edebildiğim” her şey için kendimle gurur duydum…

Mutluyum, cesurum ve bununla gurur duyuyorum… J


2 yorum: