2 Kasım 2011 Çarşamba

Elektriğe İman Ettim

İki IQ’su düşük şahıs – dişi ya da erkek fark etmez – aşkı meşki sorgularken, birinin ağzından mutlaka çıkıverir: “Ayyy ne biliyim yaaa.. Elektrik alamıyorum…” İfrit olurum bu deyişe!!! Ne biliyim… Saçma salak gelir, öyle ağzını yaya yaya “Elenktrink alamıyoomm” denmesi.
Hani, ne denir bunun yerine deseniz? Uyumlu değiliz… Yapılarımız farklı… Hatta bir Belgin Doruk repliği olarak “Zira ayrı dünyaların insanlarıyız, kuzum…” bile daha bi güzel gibi… gibi… gibi..ydi… gibiydi!!!
Ama bugünlerde görüyorum ki, uyumlu da olunsa; yapılar da benzeşse; eğitimler, kariyerler hatta zevkler de kesişse, elenktrink alamıyosan a-la-mı-yo-sunnnn J
Şimdi bir çift düşünelim; ilk kez bi yere yemeğe gidiliyor. Adam, ilk 5 dakikada gömleğine yemek döküyor (ki herkesin başına gelebilir). Ertesi gün, kızlar arası büyük değerlendirme toplantısında, iki türlü anlatılabilir bu basit olay.
OLAY 1 – SAHNE 1:
Eğer hanım kızımız bu adamdan hoşlanıyorsa;
“Ay yaaa.. Çok tatlıydı, bir görsen… Böyle eli ayağına dolaştı birden. Tam bana bişey anlatıyordu, ben de o anda gülümsedim… Gözü bana takıldı. Birden yemeğin sosunu üstüne döktü. Ay bi panik oldu, sorma… Bir yandan yanakları kızardı, bir yandan aceleyle ıslak mendile sarıldı… Nasıl şirin, nasıl şirin, anlatamam şeker!!!”
AYNI OLAY – SAHNE 2:
Yok, eğer elektrik akımı gerçekleşmemişse, aynı olay mutlaka (!) şöyle cereyan etmiştir J
“Ay geri zekâlı mıdır nedir… Daha kaşığı ağzına götürmekten aciz. Daha dakka bir, gol bir… Pat diye üstüne başına yemek döktü. İyice gerildi sonra. Bir eliyle mendili gömleğe sürtüyo, bi yandan salak salak garsondan medet umuyor. Garson ne yapsın sana??? Lekeyi de iyice sıvadı, batırdı senin anlıycağın… Aman bırak yaaa ne görüşücem bi daha!!!”
İşte inandım ve iman ettim artık. Var bu elektrik denen şey. 5-10 amper bişeyler uçuşmuyorsa havada, sebepsiz-sualsiz tiksinebiliyorsun karşındakinden. Ya da durduk yerde armudun birine kör kütük bağlanmak da var. Adına "elektrik" de, "çekim" de... Ne dersen de... Önemli olan ne kadar benzediğin değil; onun sende uyandırdığı duygu...

Ay bak bilemedim ki şimdi?? Nasıl dua etmeli? Allahım elektrikler sarsın dört bir yanımı desem, herhangi bir orangutanla dest-i izdivaç da olabilir... Ya da sana en benzeyenle aranızda elektrik olmazsa, evde bir orangutan besliyorsun hissi de oluşabilir... Ey Kozmoz, medet!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder